Friday, February 21, 2014

NewBie

Alhamdulillah syukur kehadrat Ilahi ,

Akhirnya aku dapat create blog aku sendiri ... First of all , aku nak ceritakan sikit tentang hidup aku ... Nama diberi Siti Nurjihan Binti Selamat ... berasal dari Johor ... alhamdulillah aku masih diberi kesempatan untuk menghirup oksigen ney selama 20 tahun ... Walaupun aku baru jea lagi dalam dunia blogging ney ... aku harap cepat la aku catch up pasal blog2 ney ... maklumlah baru nak bermula ... tak ada apa yang special sangat tentang diri aku ... aku cuma biasa2 jea ... 

- salah satu gamba aku -

Apa yang aku nak dalam hidup ney ... first thing is aku nak sangat balas jasa parents aku yang selama ney struggle bagi segalanya untuk penuhi semua kehendak aku .. doakan aku yea :) ... second thing is aku nak jadi contoh yang baik untuk adik aku ... maklum la anak sulung kan ... heee ... next , aku harap sangat apa yang aku impikan selama ney jadi kenyataan ... apa dia ? aku nak jadi seorang jurutera berjaya ... insyaAllah ... then , aku nak orang terima aku seadanya ... untuk pengetahuan korang , aku tak suka orang yang sesuka hati men'judge aku tanpa soal selidik ... cehh ... haha ... one more thing , aku tak suka orang yang hipokrit depan aku ... please la ... just be yourself okay :)

Rasanyea cukup setakat ney kot tuk kali pertamanyea aku menulis blog ... haha ... till then ... 
안녕히 가세요

No comments:

Post a Comment