Sunday, February 23, 2014

kEnaNgan ...

Mengurung diri dalam bilik ...

Mungkin dah jadi kebiasaan aku duduk sensorang dalam bilik ... Bukan apa  ..  bosan sangat sampai tatahu nak buat apa ... so , the solution is , mengurung diri sambil layan perasaan ... Biase la , bila da sensorang ... Dengar lagu ,,, jiwa melayang ... Tiba2 aku teringat si dia .. ya , dia yang pernah ada dalam hati aku satu masa dulu ... hurm ...  kenapa putus ? jawapan yang aku boleh bagi cuma " dia bukan untuk aku " .. 
So , nak or tak , aku kena la terima hakikat yang dia dah pun bahagia tanpa aku .. cliche kan ?? but , ya .. nak buat apa dikenang2 sangat benda yang dah pun lama berlalu ... what can i do now is let him go ... life must go on ... 
Tengah syok2 melayan lagu tetiba lagu ney bley plak buat aku rasa sebak ... lagu apa ??


tatahu la apa kena mengena lagu ney nan aku tapi bila dengar boleh rasa sedih ..
pape pun layan jea la kan ...

but now , aku still tak boleh terima sesapa lagi untuk masuk dalam hati aku ney ... "easy word is to become my boyfriend la"  ...  haihh ...
Bila orang tanya apa reason aku ... aku cuma boleh kata yang hati aku ney belum terbuka lagi ...
sampai bila ? aku sendiri pun tatahu ...  
but , hopefully one day ada juga yang betul2 akan sayang aku ikhlas without memandang kerupaan ...

-Senyum selagi mampu-

cukup setakat ney coretan aku buat kali ney ... see ya :)

No comments:

Post a Comment