Monday, February 2, 2015

2015

Bismillahirohmannirahim ....
Setelah sekian lamanya aku tak update apa2 kat blog yang kian bersarang ney ... kekadang terasa nak update jugak , then ta de idea nak coret apa ... n yg sebenarnya aku da lama terlupa password blog aku neyh ... huhu ... makin lama , makin pelupa plak ... haihhh 

       So , tahun ney akan berganjak la umo aku ke angka 21 ... pergh ... macam tak sangka plak ... Kebiasaannya , bila dalam umo2 baya aku ney then ada kalangan kawan2 aku yang dah pun 'kawen' maka akan terasa la diri ney macam tak laku ... nak buat macam mana kan ... jodoh lambat agaknya ... 

       Hopefully tahun ney akan banyak bagi aku kenangan manis n masa akan perbaiki diri aku yang tak berapa nak baik sangat ney la ... aku pun da tatahu nak bebel apa lagi ... so cukup la setakat ney jea tok hari ney ... bye :*

p/s : gamba kucing tuh ta de kena mengena pun dengan apa yang aku dok bebel ney , saja letak sebab comel ... :p

No comments:

Post a Comment